Thon Hotels

U bevindt zich hier: Thon Hotels / Thon Member / Algemene voorwaarden

Lidmaatschap

  • Het Thon Member-programma is een elektronische dienst. Leden krijgen toegang tot hun lidmaatschapsgegevens, met inbegrip van de verdiende punten, transactielijst en ledenprofiel via Your Page. Leden kunnen door middel van hun gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op Your Page op thonhotels.no.
  • De communicatie met leden op Thon Member vindt vooral online of via  e-mail plaats. Leden kunnen ervoor kiezen geen e-mail van Thon Member te ontvangen via Your Page of via de klantenservice op het nummer +47 815 555 66.
  • Het lidmaatschap van Thon Member is gratis.
  • Het lidmaatschap van Thon Member kan niet worden overgedragen en is persoonlijk.
  • De Thon Member-kaart kan niet worden gebruikt in combinatie met andere loyaliteitskaarten.
  • Misbruik van het lidmaatschap kan ertoe leiden dat Thon Member het lidmaatschap schrapt en dat de verdiende punten worden geannuleerd.
  • Wijzigingen van contactgegevens, interesses, voorkeuren en wachtwoorden kunnen via Your Page op thonhotels.no/member gebeuren of via de klantenservice op het nummer +47 815 555 66 of via member@thonhotels.no.
  • Alle punten worden geannuleerd wanneer u het lidmaatschap van Thon Member opzegt.  Punten kunnen niet aan een ander lid of naar andere loyaliteitsprogramma's overgedragen worden.
  • Thon Member behoudt zich het recht voor de huidige regels en voordelen te wijzigen en het bonusprogramma te beëindigen.

Lidmaatschapsniveaus

  • Thon Member telt 4 niveaus.
  • Silver: Het startniveau voor alle nieuwe leden. Lidmaatschapskaarten worden verzonden wanneer u twee in aanmerking komende overnachtingen betaalt.
  • Gold: Criteria: Minimaal 5 overnachtingen in een periode van twaalf maanden. Indien de voorwaarde van 5 overnachtingen in een periode van twaalf maanden niet vervuld is, wordt het Gold-lidmaatschap teruggebracht naar een Silver-lidmaatschap.
  • Platinum: Criteria: Minimaal 35 overnachtingen in een periode van twaalf maanden.
  • Privilege: Criteria: Minimaal 70 overnachtingen in een periode van twaalf maanden.
  • Het lid behoudt het bereikte niveau gedurende 12 maanden na het verdienen ervan. Na deze twaalf maanden wordt het aantal overnachtingen van het lid in de voorbije 12 maanden berekend.
  • Leden ontvangen nieuwe kaarten op basis van het aantal overnachtingen.
  • Bonusovernachtingen en een verblijf op basis van contracten voor langdurig verblijf, bemanningen en andere speciale overeenkomsten komen niet voor voordelen, het verdienen van punten of een lidmaatschapsniveau bij Thon Member in aanmerking.

Punten verdienen

  • U ontvangt een welkomstbonus van 1500 punten wanneer u de eerste keer lid wordt van het programma.
  • Leden verdienen punten vanaf de eerste dag van toetreding tot het programma.
  • Het kan tot 5 dagen duren voordat een transactie in het systeem is ingevoerd
  • Voor hotels in Brussel worden bonuspunten verdiend op overnachtingstarieven gelijk aan of groter dan; 
    - Thon Hotel Brussels City Center: € 80
    - Thon Hotel Brussels Airport: € 80
    - Thon Hotel Bristol Stephanie: € 100
    - Thon Hotel EU: € 120
    - Stanhope Hotel: € 120 
  • Het is de verantwoordelijkheid van het lid zijn of haar lidmaatschapsnummer op te geven bij het boeken van een kamer en bij het in- en uitchecken in onze hotels om de punten in het lidmaatschapsaccount te laten registreren. 
  • Leden ontvangen 1000 punten per overnachting voor overnachtingen die in aanmerking komen voor punten bij Thon Conference en Thon City hotels.  Bij Thon Hotel Bristol en Thon Hotel Opera in Oslo, en Stanhope Hotel en Hotel Bristol Stephanie in Brussel, ontvangen leden 1500 punten per overnachting. Overnachtingen bij Thon Budget leveren 800 punten op.
  • Alle normale overnachtingstarieven en contractueel vastgelegde tarieven (voor bedrijven en organisaties) geven recht op bonuspunten. Voor gratis overnachtingen, overnachtingen door werknemers van Thon Hotels, overnachtingen in verband met overeenkomsten voor langdurig verblijf, bemanningen, sponsorprijzen of andere bijzondere overeenkomsten en overeenkomsten met derden (zoals hotels.com, booking.com, Coop Hotellkupp enz.) worden geen punten toegekend.
  • Voor bonuspunten tijdens marketingcampagnes zijn bijzondere regels van toepassing. Deze worden door Thon Hotels op een ad hoc-basis vastgelegd.
  • Slechts één persoon per gebruikte kamer kan punten verdienen.
  • De punten kunnen alleen worden toegekend aan de persoon die op de kaart is vermeld. De punten kunnen alleen voor eigen overnachtingen worden verdiend, dit is voor 1 kamer en 1 persoon. Er worden geen punten toegekend wanneer betaald wordt voor het verblijf van anderen.  Punten worden echter onafhankelijk toegekend, ongeacht wie het verblijf betaalt.
  • Een laattijdige registratie van punten kan alleen plaatsvinden op basis van geldige documenten zoals hotelrekeningen, facturen of credit card-afrekeningen. Bevestigingen van hotelboekingen zijn geen geldige documenten. Deze mogen niet later dan 6 maanden na de overnachting worden voorgelegd. Neem contact op met het hotel waar u verbleef, of met de klantenservice op het nummer +47 815 555 66 of via member@thonhotels.no om uw punten achteraf te laten registreren.

Geldigheid van de punten

  • Verdiende punten worden 3 jaar na het verdienen automatisch geannuleerd, terwijl punten die voor 1 maart 2010 verdiend werden gedurende 5 jaar geldig blijven.
  • Uw puntentotaal kunt u via Your Page controleren.
  • Bij het inruilen van punten worden de oudste punten eerst gebruikt.
  • Indien het programma wordt beëindigd, zullen de punten van de rekeninghouder zonder compensatie worden geannuleerd.

Voordelen van het lidmaatschap

  • Zie thonhotels.no/member voor de voordelen van Thon Member.

Punten inruilen

  • Bonusovernachtingen worden geboekt via Thon Hotels Service Centre, telefoon +47 815 52 400 of service@thonhotels.no ten laatste op de dag vóór aankomst. U kunt een bonusovernachting ook direct boeken bij het hotel waar u wilt overnachten. 
  • Bij de boeking moet u vermelden dat het hier om een bonusovernachting gaat.
  • Walk-in boekingen kunnen niet met punten worden betaald.
  • Voor het inruilen van bonuspunten zijn slechts een beperkt aantal kamers beschikbaar. Er kunnen kamers in andere prijsklassen beschikbaar zijn, zelfs wanneer de kamers voor het inruilen van bonuspunten volzet zijn.
  • De bonuspunten worden van de Thon Member account van het lid afgetrokken nadat de bonusovernachting is ingeruild.
  • Bonusovernachtingen kunnen worden gewijzigd of geannuleerd volgens de annulatieregels van het hotel. In geval van niet opdagen, zal Thon Hotels de punten voor de geboekte overnachting aftrekken.
  • Bonusovernachtingen kunnen door de directe familie en vrienden van het lid worden gebruikt, zelfs wanneer het lid niet overnacht, zolang het lid de overnachting zelf boekt bij Thon Hotels Service Centre.
  • Twee of meer leden kunnen hun punten niet samenvoegen op een kaart van een ander lid om de limiet voor inruiling te halen. Bonuspunten kunnen niet voor gedeeltelijke betaling worden gebruikt en kunnen ook niet in cash worden terugbetaald.
  • Informatie over accounts wordt alleen aan het lid verstrekt door Membership Service op het nummer +47 815 555 66 of door in te loggen op Your Page op thonhotels.no, en door het lidmaatschapsnummer en wachtwoord op te geven.

Fiscale verplichtingen

  • Privégebruik van bonuspunten die verdiend zijn in verband met het werk worden als belastbare inkomsten beschouwd en moeten aan de fiscale diensten worden gemeld.

Algemene Voorwaarden 

  • Het Thon Member-programma is een elektronische dienst. De communicatie met leden vindt daarom vooral online en via e-mail plaats.
  • Thon Member registreert de naam van het lid, het adres en het aantal overnachtingen (inclusief de hotelnaam, de verblijfsdatum, de prijs per nacht, het hotelconcept (Budget, Stad, Conferentie), het verblijfsdoel, etc.). De informatie wordt opgenomen in het ledenprofiel en gebruikt voor de berekening van het aantal bonuspunten. Daarnaast kan het lid het ledenprofiel bijwerken met interesses en voorkeuren in verbinding met de ervaringen in hotels. Deze informatie maakt deel uit van het ledenprofiel en wordt gebruikt om de leden relevante aanbiedingen te doen. Thon Member maakt uitsluitend gebruik van informatie die het lid zelf heeft verstrekt.
  • Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor drukfouten in gepubliceerd materiaal en behouden ons het recht voor voordelen, kortingen en prijzen zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.

Geschillen

De Noorse wetgeving is van toepassing in geval van geschillen over de algemene voorwaarden van Thon Member. Geschillen worden door Noorse rechtbanken beslecht.

Een hotel zoeken

Zoek beschikbare kamers in één van onze hotels in Noorwegen, Zweden, België en Nederland.

Kamer 1

Volwassenen

Kinderen

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Kamer 2

Volwassenen

Kinderen

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Kamer 3

Volwassenen

Kinderen

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Kamer 4

Volwassenen

Kinderen

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Kamer 5

Volwassenen

Kinderen

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Kamer 6

Volwassenen

Kinderen

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Kamer 7

Volwassenen

Kinderen

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Kamer 8

Volwassenen

Kinderen

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Kamer 9

Volwassenen

Kinderen

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Selectie leeftijd en bed

Reserveringen annuleren?

Ga naar annuleren